FCK.DK vinder flot pris

Bag kåringen var følgende begrundelse:

- Med skarpt fokus på dynamisk relevant content formår FCK.DK at engagere dets brugere. Et godt eksempel på, hvordan der via owned media kan bygges fundament for yderligere dialog med brugerne på earned media, og herved styrke relationen til fans og andre interessenter.

De tre andre nominerede i kategorien var Københavns Lufthavn, Saxo Bank og Totalkredit.

Det nye FCK.DK så dagens lys i 2013, efter en lang og grundig proces omkring udviklingen af den var overstået. Ambitionen bag var at kunne involvere alle fans og brugere i ugens gang i F.C. København som fodboldklub via et virtuelt univers, som ændrer sig som kampe nærmer sig, og stemningen bygges op. Både ved brug af web-TV, artikler, billeder og input fra klubbens sociale platforme.
 
FCK er meget stolte af at modtage en DIA, men vi vil også gerne understrege, at arbejdet med FCK.DK ikke er færdigt. Der udvikles hele tiden på at kunne gøre oplevelsen endnu bedre, når man besøger FCK.DK. F.eks. arbejdes der pt. med at gøre sitet mere kompatibelt med tablets og smartphones.