Sektion 12 får nyt look til GULD-DUEL og DERBY

Til hjemmekampene mod FCM og Brøndby har vores partner Unibet sagt ja til at lade eksponeringsfladen mellem Øvre og Nedre B være prydet af et kæmpe Sektion 12-banner.

Banneret kommer til at fylde hele tribunens bredde og vil hænge på Sektion 12 i samtlige 90 minutter både til GULD-DUELLEN skærtorsdag og til DERBY 5. maj. 

Unibets store samarbejdsvillighed glæder Daniell Askholm, som er udviklingskonsulent og SLO-ansvarlig i F.C. København.

”Det er prisværdigt, at vi i F.C. København har en samarbejdspartner som Unibet, der gennem sine mange år herinde har forstået mekanismerne i en fodboldklub og de tilhørende ønsker og følelser, som vores fans har, siger Daniell Askholm. 

”Med tanke på det kommercielle aspekt, der i et større og større omfang fylder i fodboldens univers, er det enormt glædeligt at Unibet forstår vores fans’ ønsker med f.eks. en bannerplads som tilfældet er her. På den måde er Unibet også med til at bidrage til den udvikling, vi ser i fanmiljøet omkring F.C. København,” fortsætter han. 

>> Find din plads til de to kampe 

Hos Unibet er man også glade for at kunne hjælpe ved at ”donere” en del af eksponeringsfladen til de to store kampe. 

”Som mangeårig samarbejdspartner i klubben, har vi selvfølgelig lyttet til fansene og deres ønske om at kunne støtte ekstra meget op i denne sæsons tætte mesterskabskamp. Derfor er vi glade for at kunne imødekomme deres ønsker i forbindelse med disse to hjemmekampe,” siger Unibets pressechef Per Marxen.

Alle i F.C. København vil gerne takke Unibet for at bakke op om den meget positive udvikling på deres tribune og dermed give vores fans optimale rammer til de to brag i Telia Parken.

>> Sektion 12 udvides til GULD-DUEL: En stor dag for de tre capoer