Ny hverdags­kollektion fra Les Deux i Fanshoppen!

I en tid hvor savnet til tribunerne aldrig har været større, og længslen for at fejre og nyde de øjeblikke som fodbolden giver os, lancerer Fanshoppen nu et samarbejde der handler om at vise flaget og kærligheden til København, diskret og afdæmpet. 

Fanshoppen kan i dag præsentere en mindre kollektion bestående af t-shirts, hoodies og kasketter fra Les Deux, som er baseret på et af tøjbrandets bedst sælgende designs i nyere tid. Et lille broderet flag der i dette samarbejde tager udgangspunkt i F.C. Københavns farver fra moderklubberne og tribunen. 

"Jeg er meget glad og stolt over at vi i dag kan lancere en række kvalitetsprodukter, som vil passe ind i enhver københavnergarderobe. Vi har valgt at fokusere på de helt klassiske farver og suppleret op med den unikke grønne farve som vi kender det fra de ikoniske københavnerbænke rundt omkring i vores hovedstad," fortæller Merchandise Manager i FCK, Martin Nøhr.

>>> Se kollektionen her

Les Deux er et københavnsk baseret modebrand som har haft en længere relation til klubben. Det Har tidligere været udtrykt i et designsamarbejde på tredje trøjen fra sæsonen 2015/2016

Hos Les Deux er der også stor glæde over samarbejdet på denne limited edition hverdagskollektion; "Vi er utroligt beærede over at kunne få lov til at skabe denne limiterede kollektion til Nordens største klub, vores klub. Vi har i samarbejde med FCK designet simple hverdagsprodukter der skaber genkendelighed blandt tilhængere og tydeligt manifestere støtte og kærlighed til klubben og byen. Flaget og farverne er tydelige referencer til FCK og København og er skabt i en tid hvor vi alle længes efter at vise vores tilhørsforhold," fortæller Kristoffer Haapanen, Partner i Les Deux.

Alle produkter er lavet i et begrænset oplag og vil ikke blive produceret igen. 

>>> Se udvalget her

Les Deux