FCK og URBAN indgår tæt samarbejde

To af Københavns stærke brands - FCK og URBAN - har netop indgået en tæt samarbejdsaftale, der betyder, at københavnerne fremover kan finde kampprogram til alle F.C. Københavns og FCK Håndbolds hjemmekampe i URBAN.

 

Programmet giver sportsinteresserede den bedste optakt til FCK's hjemmekampe. URBAN, som udgives af Berlingske Media, vil ud over at trykke programmet i avisen før hjemmekampe, være massivt til stede i PARKEN og i Frederiksberg Opvisningshal på kampdagen.

 

Kommerciel direktør i F.C. København, Dan Hammer, er meget tilfreds med aftalen:

 

- Der har været tale om et meget intensivt og konstruktivt forhandlingsforløb, der har overbevist mig om, at Byens Hold får en særdeles dedikeret partner i URBAN. Det er vores ønske at være markant til stede i Københavns bybillede - og med URBAN's position kommer vi til at stå endnu stærkere i hovedstaden, siger Dan Hammer.

 

Koncernannoncedirektør Søren Hyldgaard ser også frem til samarbejdet:

 

- FCK er som Byens Hold den bedste samarbejdspartner, man kan forestille sig for URBAN, der har sit redaktionelle fokus på storbyen København. Vi går - præcist som FCK Håndbold og F.C. København - altid efter førstepladsen, og vi tror fuldt og helt på, at vi kan supplere hinanden perfekt, siger Søren Hyldgaard.

 

Aftalen træder i kraft med omgående virkning og gælder frem til 30. juni 2010.