F.C. København og adidas præsenterer ny tredjetrøje

F.C. København og adidas lancerer fredag d. 16. november ny tredjetrøje for FCK, og du kan være blandt de allerførste til at se den. Du kan nemlig komme med til afsløringen af den i F.C. Københavns Fanshop, hvor vi holder Launch Party fra 17.30-19.00. Her vil vi afsløre den nye trøje, mens Carlsberg leverer drikkevarer og ICEKIID står for musikken.
 
Lanceringen af den nye trøje tager udgangspunkt i adidas’ ”Bring Stadium to the Streets”, der handler om at bringe fodbolden fra stadion og ud i det urbane København og byen ind på stadion.
 
”Vi vil gerne følge med tiden og udviklingen inden for fodboldtrøjer og lanceringerne af dem. Der danner sig i øjeblikket et tydeligt mønster, primært hos adidas global, hvor man gør en dyd ud af at gøre spillertrøjer til mere end bare en fodboldtrøje. De er i ligeså høj grad et statement, ligesom de i allerhøjeste grad også er med til at præge modebilledet. Vi vil gerne udvikle os og forsøge nye, alternative muligheder, og det her var en af de veje, vi kunne bringe fodbolden fra stadion og ud i gaderne,” siger Martin Nøhr Rådberg, der er butikschef i FCK Fanshop, hvor man glæder sig til trøjepræsentationen, som ICEKIID er en integreret del af:
 
”Vi ser ICEKIID som den perfekte person til at løfte denne opgave, da han er en meget spændende artist med enormt potentiale og fodboldhjertet på det rette sted. Han er en ydmyg, hårdtarbejdende kunstner, som hele tiden holder sig aktuel med single efter single. Han følger med tidens tendenser, men er i ligeså høj grad med til at udvikle dem. Han er i øjenhøjde med sine fans og har et særligt bånd med den unge generation,” siger Martin Nøhr Rådberg.
 
Vi glæder os til at vise jer præsentationen – og ikke mindst den nye trøje!

>> Følg med i FB begivenheden her