NESA Tribunen
09/10 2002 00:00
De tilskuere der overværede kampen mellem F.C. København og Silkborg i søndags kunne nok næppe undgå at se nogle ændringer på Familietribunen - også kaldt B-tribunen.
NESA har nemlig indgået en aftale med PARKEN Sport & Entertainment A/S, således at tribunen fremover hedder "NESA Tribunen". Tribunen er desuden blevet prydet med blå-hvide NESA logoer over det hele.
NESA er en førende aktør på energimarkedet med interesser i alle hovedaktiviteterne på el-markedet lige fra produktion til levering af el til kunderne. Strategien er ekspansiv, målet er en markant stigning antallet af kunder, og der skal udvikles nye, profitable forretningsområder med udgangspunkt i kerneforretningen.

Flemming Østergaard sammen med NESAs administrerende direktør, Poul Lind

NESA har nemlig indgået en aftale med PARKEN Sport & Entertainment A/S, således at tribunen fremover hedder "NESA Tribunen". Tribunen er desuden blevet prydet med blå-hvide NESA logoer over det hele.
NESA er en førende aktør på energimarkedet med interesser i alle hovedaktiviteterne på el-markedet lige fra produktion til levering af el til kunderne. Strategien er ekspansiv, målet er en markant stigning antallet af kunder, og der skal udvikles nye, profitable forretningsområder med udgangspunkt i kerneforretningen.

