Nyt samarbejde: F.C. København lancerer nyt erhvervsprogram i partnerskab med Eleven Sports Media
F.C. København har indgået et samarbejde med de globale ledere inden for sportslige partnerskaber, Eleven Sports Media, for at lancere et banebrydende Local Business Partner-Program - det første af sin slags i den danske Superliga og det første i Danmark, der anvender Elevens banebrydende teknologi til fan engagement.
Efter at have etableret sig i den engelske Premier League og opnået en voksende tilstedeværelse i USA gennem partnerskaber i store ligaer som NFL, NBA og MLS, har Eleven Sports Media udviklet en prisvindende partnermodel, der styrker små og mellemstore virksomheders mulighed for at forbinde sig med deres lokale sportsklubber.
I takt med, at Eleven Sports Media udvider sin tilstedeværelse på det europæiske fastland – efter lanceringen med PSV Eindhoven i Æresdivisionen og nu F.C. København i den danske Superliga – fokuserer deres succesrige model på at styrke væksten for små og mellemstore virksomheder i København.
Gennem en kombination af højprofileret branding både på og uden for kampdage, eksklusive oplevelsesmuligheder og deres dokumenterede marketing- og aktiveringsservices, tilbyder Local Business Partner-programmet lokale virksomheder en stærk platform til at styrke deres synlighed og skabe forbindelser til ligesindede virksomheder og fans i hele regionen.
Mikkel Grove Lindsted, kommerciel direktør i F.C. København:
“Vi er meget begejstrede for at være den første nordiske klub, der indgår partnerskab med Eleven og opleve de muligheder, det bringer til Danmark. Vi er stolte af, endnu en gang, at være en nordisk first mover, og vi ser frem til at se dette langsigtede partnerskab og Local Business Program levere værdi til vores lokalsamfund. Vi har høje forventninger til dette samarbejde og glæder os til at præsentere Elevens fordele – såsom indsigt i kampdata – for vores partnere og fans.”
Matt Cairns, stifter og CEO for Eleven Sports Media, siger:
“Vi er meget glade for at bringe Elevens gennemprøvede SMB-partnermodel til den danske Superliga med F.C. København. Vores løsning har vist sig succesfuld i store ligaer verden over, og vi ved, at den kan tilføre reel værdi til F.C. København – en klub, der indfanger essensen af den pulserende by, den repræsenterer, og skaber stærke bånd til sit lokalmiljø.
Vi ser virkelig frem til at bringe vores innovative teknologi til fan engagement til den passionerede fanbase i Parken. Elevens teknologi vil forbinde tilskuere i både fan- og hospitality-områderne og give dem en mere engagerende og informativ kampdagsoplevelse med et væld af kamp- og spillerstatistikker leveret på deres eget sprog.”
For yderligere information om F.C. Københavns Local Business Partnership Program og for at sikre din plads til den kommende sæson 2025-26, klik her.