Galleri: Træningen i fuld gang på Nummer 10
Træningen er i fuld gang på Nummer 10 med de spillere, der p.t. er til rådighed. Der er indlagt en fridag i morgen, torsdag, og mandag er også træningsfri, inden truppen rejser til Østrig på tirsdag til otte dages træningslejr. Den afholdes i Scheffau am Wilden Kaiser, hvor vi også har været de seneste år.
En række U19-spillere træner med, og i forhold til de tidligere oplyste, så træner U19-keeperen Gustav Fritz også med, da Tobias Breum-Harild i morgen rejser med det danske U19-landshold til EM-slutrunden i Wales, hvor Danmark er i indledende gruppe med Tyskland, Spanien og Wales.
Felix Beijmo er nyeste ansigt i truppen, og udlejede Dominik Sarapata og Hunor Németh er tilbage og træner med. Gabriel træner ikke med endnu, da man passer på ham her i starten efter den skade, der holdt ham ude i slutningen af forårssæsonen.
Vi vender tilbage med nærmere info om lørdagens træningskamp på Nummer 10 mod Mjällby AIF, hvor tilskuerforholdene desværre er vanskeliggjort af vejarbejde på Peter Bangs Vej samt renovering af de kunstbaner, der støder lige op til bane 3, hvor kampen spilles.
Lars Rønbøg var forbi Nummer 10 i går og skød disse billeder: