F.C. København indgår sponsorat med Unibet

F.C. København indgår sponsorat med Unibet

F.C. København kan i dag offentliggøre, at klubben har indgået et treårigt sponsorat med spiludbyderen Unibet.

Som en del af aftalen ændrer PARKENS B-tribune navn til Unibet-tribunen, og F.C. Københavns fans vil derudover kunne opleve en række nye tiltag på klubbens eksisterende medier og på kampdage.

- Ved årsskiftet blev spillemarkedet i Danmark delvist liberaliseret, hvilket har medført at dansk fodbold er blevet et fokusområde for udenlandske spiludbydere. Det har vi kunnet mærke i F.C. København. Qua vores position som Danmarks bedste fodboldhold og regelmæssig deltager i de europæiske gruppespil er vi en attraktiv samarbejdspartner. Vi har forhandlet med en række forskellige spiludbydere, men Unibet har vist sig at være den absolut mest interessante samarbejdspartner, siger administrerende direktør i F.C. København, Anders Hørsholt, og fortsætter:

- Det er derfor med stor glæde, at vi i dag kan præsentere denne historiske sponsoraftale. Udover et tocifret millionbeløb har Unibet udvist en særlig interesse og engagement i at aktivere sponsoratet overfor F.C. Københavns mange fans både på og mellem kampdage. Det ser vi naturligvis frem til, og vi er sikre på, at sponsoratet vil være til stor gavn for både Unibet, F.C. København og klubbens fans, siger Anders Hørsholt.

Om aftalen siger direktør for Unibet Danmark, Kim Olesen:
- Det har fra begyndelsen været vores mål at tegne et sponsorat med F.C. København. Ambitionsniveauet i klubben stemmer godt overens med de tanker, vi har om vores egen position på det danske spillemarked. Unibet vil være danskernes foretrukne spiludbyder og vi ser sponsorat i F.C. København som et naturligt skridt på den vej. Vi er overbeviste om, at ikke mindst den trofaste fanskare i F.C. København vil få glæde af vores initiativer i den forbindelse. 

 


Direktør for Unibet Danmark, Kim Olesen og administrerende direktør i F.C. København, Anders Hørsholt.