F.C. København skal have ny cheftræner

F.C. København styrker organisationen

I bestræbelserne på at styrke F.C. Københavns netværk og brand, har Løverne tilknyttet Carlsbergs tidligere marketingdirektør, 52-årige Keld Strudahl, der i mange år var øverst ansvarlig for bryggeriets nationale og internationale marketingaktiviteter, herunder samarbejdet og hovedsponsoratet med F.C. København.

- Med tilknytningen af Keld har vi fået en særdeles kompetent kapacitet, men også en dedikeret FCK-fan, der har et fantastisk stort netværk som han skal benytte til at skabe endnu stærkere relationer mellem vores fans, sponsorer og andre interessenter i såvel indland som udland, siger administrerende direktør, Anders Hørsholt, og fortsætter:

- Gennem vores mangeårige samarbejde med Carlsberg, er jeg helt sikker på, at Kelds tilstedeværelse i F.C. København vil være med til at styrke og udvikle hele vores netværk og vores brandprofil.

En af opgaverne for Keld Strudahl vil blandt andet være at benytte sin store internationale erfaring til at styrke klubbens profil på alle markeder samt yderligere udvikle og aktivere F.C. Københavns brand.

Også Keld Strudahl, der får titlen som strategisk rådgiver, ser frem til de kommende opgaver:

- At få muligheden for at arbejde og involvere sig i Skandinaviens største fodboldklub var simpelthen et tilbud jeg ikke kunne sig nej til. F.C. København er allerede et stort navn i Danmark, men der er masser af potentiale i klubben både her, men også uden for landets grænser, siger Keld Strudahl.