MAIN PARTNER

Carlsberg har været Main Partner for F.C. København siden 1999, og den nuværende aftale løber frem til 30. juni 2021.

På nuværende tidspunkt har bryggerigiganten været Main Partner i 20 år, hvilket er det længste i Superligaens historie.
Samarbejdet har løftet Carlsbergs engagement til helt nye højder i dansk fodbold, og for F.C. København har det været skelsættende at indgå sådanne partneraftaler på et højt internationalt niveau.

KIT PARTNER

F.C. København og adidas offentliggjorde den 16. februar 2012 et partnerskab, der løb fire år frem, og som herefter blev forlænget yderligere fire år til 2020.

Med adidas som Kit Partner er Nordens førende fodboldhold i selskab med en lang række af Europas største klubber som Real Madrid, Manchester United & Bayern München.

Partnerskabet mellem adidas og F.C. København trådte i kraft den 1. juli 2012 – samme dag som klubben fejrede sit 20 års jubilæum. F.C. København havde også adidas som Kit Partner i midten af 90’erne.

STADIUM PARTNER

I sommeren 2014 skiftede stadion navn fra PARKEN til Telia Parken.

Det skete som en del af Telias syv-årige Partnerskab for det danske nationalstadion. Navnet Telia Parken blev valgt med stor respekt for den arv og kultur, som er en vigtig del af oplevelserne i og omkring PARKEN.

Telias partnerskab sikrede blandt andet, at Telia Parken blev det første stadion i Danmark med gratis wi-fi til alle gæster.