Audi Danmark

Audi har været en del af F.C. København over en årrække, da vi er passionerede omkring fodbold og forretning, og dette hænger unægteligt sammen med Danmarks største klub. Dertil tager klubben løbende aktiv del i udviklingen og aktiveringen af vores aftale, og vi anser vores partnerskab som et stærkt samarbejde.

Vi benytter i dag mange af de muligheder et sponsorat kan indeholde, og mener, at de hver især sikrer os stor værdi. Både når det gælder synlighed, kundepleje samt det stærke erhvervsnetværk F.C. København facilitere.
Alt i alt, er vi meget tilfredse med vores sponsorat, og den løbende dialog med klubben.
Jeg kan kun anbefale det netværk man bliver en del af ved at involvere sig med FCK!

Klaus Frøkjær, Detail Direktør, Audi Danmark

UNIBET

"Igennem de sidste 6 år vi sammen med F.C. København i udpræget grad løftet samarbejdet fra sponsorat til partnerskab, og med en fælles mission, har vi sammen sat baren for partnerskabs-aktivering højere end det er set før i Danmark.

Som organisation nyder vi godt af F.C. Københavns mange ressourcer til både idéudvikling og kampagneeksekvering, og vores fælles aktiveringer tæller en lang række events, en dokumentarfilm og video content i højeste kvalitet.
F.C. København imødekommer vores strategiske målsætninger, og har spillet en væsentlig rolle i vores positionering på det danske marked. "

Anja Bruun, Unibet

Brandfactory A/S

Vi er stolte af at være en del af Danmarks største fodboldklub, og vores samarbejde er blevet til et tæt partnerskab, hvor vi sammen får stor værdi ud af vores samarbejde. Klubben er deltagende og engagerede i at skabe oplevelser for vores kunder – bare de seneste år har vi haft stor succes med familiedage og kundeseminarer i F.C. Københavns fantastiske rammer.

Vores kerneforretning er visuel kommunikation. At være eksponeret på Danmarks største stadion – ikke mindst med den stærke profil, som klubben har, styrker vores brand.

Jeg kan kun anbefale andre som ønsker at udvikle deres forretning, at blive en del af F.C. København.

Jesper Christensen Salgs- og Marketingdirektør BrandFactory A/S