Jobopslag: Billet- og kundeservice­medarbejder

F.C. København søger en billet- og kundeservicemedarbejder, der kan varetage kundepleje i forhold til vores mange spændende forretningsområder.

Du tilbydes en udfordrende og spændende stilling i en dynamisk virksomhed med fokus på salg og resultater.

Du får mulighed for at yde kundepleje i en bred portefølje af services herunder vores billetsalg, sæsonkort, fodboldskoler, events, børneklubber, loyalitetsprogram og FCK Away.

Ansvar: 

  • Du vil have ansvar for besvarelse af elektroniske og telefoniske henvendelser om F.C. Københavns arrangementer, produkter og koncepter.
  • Du vil supplere Marketingafdelingen med afvikling af konkurrencer og præmier i vores loyalitetsprogram. 
  • Du vil assistere vores kunder telefonisk, pr. e-mail og chat.
  • Du vil være til rådighed ved alle F.C. Københavns hjemmekampe.
  • Du vil indgå i et kundeserviceteam, som også tæller personalet i Telia Parkens reception, men du skal primært supplere Brand Marketing & Development afdelingen, som har til formål at understøtte klubbens kommercielle målsætninger.

Personlige kvalifikationer:

  • Du har en proaktiv og resultatorienteret adfærd, og du trives med at blive målt på dine resultater.
  • Du er yderst velformuleret både i skrift og tale. 
  • Du er sikkert fan af klubben og kender til F.C. Københavns produkter og koncepter.  
  • Du er et naturtalent og har en interesse for at yde den bedst tænkelige kundeservice for vores loyale fans og kunder.
  • Du er omhyggelig, kvalitets- og detaljeorienteret.
  • Du er fleksibel og trives i en præstationsorienteret kultur med konstante deadlines.
  • Du arbejder struktureret og løsningsorienteret i en travl hverdag.
  • Du nyder at have ”hands on”, og du har flair for tekniske systemer og IT generelt.
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til sportsbranchen og billetsalg.

Faglige kvalifikationer:

  • En relevant kort videregående uddannelse 
  • En god basisforståelse for brug af billetsystemer, nyhedsbreve og CRM-systemer.
  • Gerne relevant erhvervserfaring fra en kundeservicefunktion.
  • Gerne relevant erhvervserfaring fra sportsbranchen.

F.C. København tilbyder et interessant, krævende og udfordrende job i en dynamisk organisation med høje ambitioner.

Løn vil matche dine kvalifikationer, og vi tilbyder attraktive personalegoder.

Tiltrædelse: 

1. august 2018. Vi gennemfører løbende samtaler. Frist for ansøgning er den 6. juni 2018, og du søger via dette link til vores rekrutteringssystem på elvium.com