Parken

HR-specialist til F.C. København/Parken

Er du en sand HR-wizard? Nytænkende og digital…

F.C. København/Parken søger en energisk og ambitiøs HR-specialist, der både er stærk i tal, løn og jura.

En medarbejder, der er på forkant med den seneste udvikling indenfor HR, ansættelsesret, overenskomster og løn, og som brænder for hele paletten af HR-opgaver.

Stillingen er nyoprettet og vil kunne udvikle sig efter kvalifikationer.

Ansvar

  • Lønansvarlig for datterselskabet Parken Services A/S.
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter og tillæg.
  • Oprettelse og vedligeholdelse af HR-data.
  • Overenskomster og kontakt til Dansk Industri.
  • Administration og koordinering ved ansættelse, on- og off-boarding.
  • Rekruttering herunder udarbejdelse af stillingsopslag
  • Indberetninger og ansøgninger via virk.dk.
  • Opdatering af medarbejderpolitikker og guidelines.
  • Udvikling og optimering af administrative opgaver.
  • En bred vifte af ad hoc HR-opgaver.

Personlige kvalifikationer

  • Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i at levere dit arbejde til tiden og i bedste kvalitet.
  • Du er pligtopfyldende, dedikeret og omhyggelig.
  • Du har stor fokus på detaljer, er systematisk og struktureret, herunder ynder at sætte opgaver i systemer.
  • Du har en resultatorienteret adfærd og påtager dig gerne opgaver uopfordret.
  • Du er proaktiv, idérig og vil gerne udfordre status quo.
  • Du er fleksibel og trives i en præstationsorienteret kultur.
  • Du har et operationelt mindset og ser værdi i at bidrage til eksekvering.
  • Du lader dig ikke stresse af korte deadlines, mange bolde i luften samt nye opgaver i en travl hverdag.
  • Du er positiv, initiativrig, serviceminded og trives med en stor kontaktflade.

Faglige kvalifikationer

  • Uddannet indenfor HR/jura/økonomi.
  • Minimum 5 års erfaring med løn, ansættelsesret og en bred vifte af HR relaterede opgaver.
  • Stærkt kendskab til dansk lovgivning inden for ansættelsesret samt overenskomster, herunder Funktionærloven, Ferieloven, de nye barselsregler o.lign.
  • Velbevandret i de almindelige Office-programmer, Excel, Word og Outlook
  • Erfaring med Bluegarden, BitaBIZ, Elvium og Planday er en fordel.
  • Velformuleret både i skrift og tale på dansk og engelsk.

Virksomheden tilbyder dig
Vi tilbyder et interessant, krævende og udfordrende job i en dynamisk og spændende organisation med høje ambitioner. En hverdag med afvekslende opgaver i selskab med kompetente og professionelle kollegaer.

Du bliver en del af et engageret HR og økonomi team på 9 medarbejdere med reference til HR Manageren.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt med udgangspunkt i dine kompetencer og erfaring.

Vi tilbyder attraktive personalegoder. Stillingen er fuldtid og med tiltrædelse snarest.

Ansøgning og tiltrædelse
Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi gennemfører løbende samtaler, så hold dig ikke tilbage.

>> Link til ansøgning