Sponsorer

Carlsberg


Carlsberg har været hovedsponsor for F.C. København siden 1999, og den nuværende aftale løber frem til 30. juni 2021. 

Til den tid vil bryggerigiganten have været hovedsponsor i 22 år, hvilket vil være det længste i Superligaens historie. 

Samarbejdet har løftet Carlsbergs engagement til helt nye højder i dansk fodbold, og for F.C. København har det været skelsættende at indgå sådanne sponsoraftaler på et højt internationalt niveau.

 

adidas


F.C. København og adidas offentliggjorde den 16. februar 2012 et tøjsponsorat, der løb fire år frem, og som herefter blev forlænget yderligere fire år til 2020.

Med adidas som tøjsponsor er Nordens førende fodboldhold i selskab med en lang række af Europas største klubber som Real Madrid, AC Milan og Chelsea FC. 

Partnerskabet mellem adidas og F.C. København trådte i kraft den 1. juli 2012 – samme dag som klubben fejrede sit 20 års jubilæum. F.C. København havde også adidas som tøjsponsor i midten af 90’erne.

 

Telia


I sommeren 2014 skiftede stadion navn fra PARKEN til Telia Parken.

Det skete som en del af Telias syv-årige storsponsorat for det danske nationalstadion. Navnet Telia Parken blev valgt med stor respekt for den arv og kultur, som er en vigtig del af oplevelserne i og omkring PARKEN.

Telias stadionsponsorat sikrede blandt andet, at Telia Parken blev det første stadion i Danmark med gratis wifi til alle gæster.

Gå til Telia Parkens egen hjemmeside
 

Bliv sponsor i F.C. København

Læs mere om sponsorer og sponsorater i F.C. København på sponsor.fck.dk. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til salgsdirektør Alex Rasmussen på ar@fck.dk